Przed : jeżeli chodzi o ubuór to jest nieźle, podoba mi się dół ,nie jest zwyczajny co lubie . :) góra jest lekko popsuta tą ,,sztuczną" kurteczką mogłabyś ją zamienić na jakąś kolorowa,masz piękne ciichy więc śmiało.Wiem że by nie pasowała,ale o to chodzi.Z makijażem nie mam zastrzeżeń,jest ładny i równy,sztuczne ,,małe" rzęsy są urocze i bardzo je lubie.Twoją me-doll jeżeli chodzi o twarz uwielbiam.:)
Po : Z twarzą coś wykąbinowałam ,,słodkiego " blondynka,ładny makijaż słodkie usta.. Ale przyznam ze mi to się podoba : nie wiem jak trafi w twoje Gusta lae moje ME GUSTA . Mhmhmmh,ciuchy nie zby mi wyszły,wykorzysttałam ponurą sukienke i dodałam dodaatki + do tego stworzyłam urocze buty .
Mam nadzieje że ci się podoba ! Zapraszam do komentowania i do doadania się do obs !!
Pozdrawiam josh . :**
I'm Perfection.
You're Amazing , I'm Awesome . We are CUTE . Woo Woo Woo , YOU KNOW IT .
niedziela, 13 listopada 2011
sobota, 12 listopada 2011
Metamorfoza pięknej dombika-buka ..♥
Przed : przepraszam za takiego screena ale się śpieszyłam . Jeżeli chodzi o twarz to oczy i włosy są okej ,ale kolor brwi ughh . peiprzyki wyglądają dziwnie,lepiej dać ,,stardolowe" piegi. i usta jakieś takieś za wielkie a tak to jest ładnie . Jeżeli Chodzi o ubiór : dół jest ładny ale ,na górze za dużio nawalonego . Hmm ..
Po : zmieniłam włosy , i kredką pomalowałam brwi by były widoczne choć trochę .. Makijaż kolorowy ale specjalnie nie pasujący do ubioru. Co do ubioru : postanowiłam zrobić coś co znajdę to połącze.Znalażłam piękne ciuchy i oto co wyszło,buty dałam by nie było za pusto i za zwykle .
Mam nadzieję że metka się spodoba ! (:
Proszę o komentarz i dodanie się do obs. .!
Cąłuję i pozdrawiam Josh .♥
Po : zmieniłam włosy , i kredką pomalowałam brwi by były widoczne choć trochę .. Makijaż kolorowy ale specjalnie nie pasujący do ubioru. Co do ubioru : postanowiłam zrobić coś co znajdę to połącze.Znalażłam piękne ciuchy i oto co wyszło,buty dałam by nie było za pusto i za zwykle .
Mam nadzieję że metka się spodoba ! (:
Proszę o komentarz i dodanie się do obs. .!
Cąłuję i pozdrawiam Josh .♥
metamorfoza pięknej paula7777anime.. ♥
Przed :
Hmm ,jest ładnie!
Ładne usta i włosy,oczy są troche dziwne ale pomalowane ładnie i równo.
jedynie to brwi mi nie pasują ..
Ale tak to jest super okej.
Po : Cóż ,no jak widać zmieniłam włosy i ich kolor,pomalowałam lekko policzki i oczy .
Mam nadzieje że ci się spodobało !
Przed : Wyglądasz elegancko,ładne buty,rajstopy i torebka..
góra jest za czarna .. wszystko się zlewa.. Mogłabyś dodać coś białego lub niebieskiego jak w makijażu.
Po : nie wiem czy ci się spodoba,ale mi się bardzo podoba.Znów zrobiłam Cię na eleganta ale dodałam troche kolorów!
Mam nadzieje że metka się Podoba (:
Proszę o dodanie się Do obs i skomentowanie !
Pozdrawiam Josh . ♥
piątek, 11 listopada 2011
metamorfoza pięknej zmzia1 .. ♥
Przed twarz i makijaż :
masakra .
wczoraj miałaś taką ładną doll a dziś co z nią zrobiłaś?
włosy są brzydkie,usta brzydki kolor,makijaż zwyczajny a w dodatku oczy brzydlkie.
przerpaszam ale nic tu nie pasuje .. : /
Po twarz i makijaż :
zmieniłam kolor i fryzure.
usta naturalne.policzki + pieprzyk.
oczy pomalowałam ,chciałam na czarno i fiolet bo by pasowało do stroju ale nie masz takiego koloru :/
Przed ubranie :
widze ze masz na sb dużo darmówek..
które są dość spoko.
fajne spodnie i buty, góra też ale nie podoba mi się ta kamizelka ,,hipisowska" .
Tak to jest ładnie.
szczerze to się troche nie wysyliłam..
połączyłam czarny+biały+fiolet.
I tak oto wyszło (:
Mam nadzieje że metamorfoza się spodobała !
Proszę o dodanie się do obserwatorów i skomentowanie !
Pozdrawiam Josh . <3
metamorfoza dla pięknej xXxKklaudysxXx .. ♥
Przed twarzyczka i makijaż :
masz ładne włosy i ich kolor ,usta i ich kolor również .
Wszystko mi sie podoba ,nie jest sztucznie równy makijaż !
Poprostu ładnie . ♥
Po twarzyczka i makijaż :
Kolor włosów tak mi się spodobał że zostawiłam .
zmieniłam kolor ust , i dodałam w 2 małe miejsca troche błyszczyku.
oczy pomalowałam jak widać .
Wszystko ładnie wygląda . ♥
Przed ciuchy :
Ładne rzeczy : torebka ,blazazer ..
Inne ciuchy to psują ! przykro mi naszyjnik jest troche tandetny, masz w szafie ładniejsze..
sukienka zrobiona z 2 spódniczek jest dość prosta ale też ładna .
Po ciuchy :
Jakąś mi tak wyszło, tatuaż dałam bo je kocham i na twojej Doll ładnie wygląda.
Ładną masz kurteczke która mi się spodobała..
Wszystko mi gra , nie wiem jak ty myślisz :)
Proszę dodaj się do obserwatorów i skomentuj , moją ciężką pracę !
Pozdrawiam, Josh . ♥
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)















